הרצאה וסדנה שהעביר ד"ר דן הרמן בלשכת המסחר והתעשייה, ששילבו חשיבה עסקית-כלכלית עם ניתוח עמוק של שווקים ושל תהליכים בתוכם ועם הבנת הפסיכולוגיה של הצרכן. התובנות שלו היו מעניינות מאוד והפתרונות מקוריים ומעשיים.
הוא לימד כיצד אסטרטגיה מבריקה מאפשרת לכם ליצור מקורות הכנסה ורווח חדשים ובלתי צפויים, לצמוח ברמות לא שגרתיות, להשיג רווחיות הרבה מעבר למקובל בשוק, ולהיחלץ במהירות ממצב של מצוקה או סכנה ולהפוך את הקערה על פיה להצלחה חדשה.
ההרצאה והסדנה זו הקנו כלים מעשיים לחשיבה אסטרטגית יצירתית ולפיתוח אסטרטגיות מבריקות.
ד"ר דן הרמן הוא מומחה ליצירת בידול ועליונות תחרותית לחברות. יועץ לחברות מקומיות ובינלאומיות באירופה ובישראל. גישתו המקצועית משלבת אסטרטגיה עסקית-תחרותית, חדשנות, שיווק, מיתוג וניהול חווית לקוח – בתהליך אחד.
נושאים עיקריים בסדנה
- איתור ויצירת הזדמנויות חדשות ליצירת יתרון ולצמיחה.
- פיתוח דרכים יצירתיות להשיג מטרות מאתגרות.
- "פיצוח" - הפקת רעיונות פורצי סטטוס קוו שבונים יתרונות.
- בידול – יצירת ייחודיות לחברה ו/או למוצריה/שירותיה.
- פיתוח מודל עסק חדשני ומקורות הכנסה ורווח חדשים.
- תובנות לגבי לקוחות ודרכים ליצור אצלם העדפה.
- סינון רעיונות: הערכה מהירה מה יעבוד.
מטרת הסדנה
- רכישת כלים ותהליך שיטתי ליצירת אסטרטגיות מבריקות.