אני מוצאת לכל עסק, את הדרך הנכונה לשווק ולפרסם. שיווק ופרסום נכונים גורמים להגדלת הכנסות העסק, וללקוחות נאמנים לאורך זמן. התוצר שתקבל בסוף תהליך של כחודשיים הוא תכנית עבודה שיווקית, מקצועית, יצירתית ומדויקת לעסק שלך. בתכנית יפורטו המטרות, הרעיונות והמהלכים השיווקיים והפרסומיים.
מאסטרטגיה לתכנית עבודה: כדי שהשיווק יהיה יעל ואפקטיבי חייבים להגדיר מהו המוצר אותו מוכרים, ולמי. לכן תחילת העבודה היא מחקר מעמיק על העסק, ועל צורך הלקוחות. מהידע הזה אני מוצאת את החיבור הנכון, את המפגש בין מה שהצרכנים מחפשים, לבין מה שיש לך להציע.
קצת יותר בפרוט על תהליך העבודה
ניתוח המותג: מה יש לך, מה מצליח, מה פחות, מה אתה יכול להוסיף.
ניתוח מתחרים: מי מצליח ולמה, מי לא מצליח ולמה, מה הם עושים נכון, מה מפרסמים המתחרים, האם יש לך מתחרים מקטגוריות נוספות? במה העסק שלך שונה מהם (יצירת בידול)
ניתוח צרכנים: אני בודקת מה מעניין את הצרכנים במוצר שלך, לאיזה צורך הוא נותן מענה?
מה עושים בתחום זה בארץ ובעולם - מה אפשר ללמוד ממקומות מצליחים באותו התחום. עם מי אפשר לייצר שיתופי פעולה.
בחירת דיסציפלינת פעולה - אני בוחרת את הדרך הנכונה על פי הנתונים הללו להביא להצלחת העסק.
אסטרטגיה תקשורתית-פרסומית: אני בוחרת מה לפרסם ואיפה, על פי מה שמעניין את הלקוחות שלך, במקומות בהם הם נמצאים ובמדיות אותם הם רואים.
כתיבת תכנית פעולה ליישום האסטרטגיה: העברת הידע הרלוונטי מהמחקר והבדיקה לתכנית עבודה מעשית, כדי שהרעיונות והפעולות המומלצות יבואו לידי ביטוי בשטח.
למה תכנית עבודה שיווקית זה מה שאתה צריך? מתוך נסיוני בניהול וביצוע תכניות בתחום החינוך, והתנסותי ביזמות ובמכירות, ראיתי פעמים רבות שההמלצות הנכונות והרעיונות הטובים נשארים כקובץ במחשב ולא מגיעים ליישום וביצוע.
תכנית שיווקית ברורה, קונקרטית ומפורטת עונה לצורך זה. כי אתה, בעל העסק, תדע בכל רגע נתון לאן פניך מועדות ומה עלייך לעשות.
למה אני עושה את זה? חשוב לי שעסק שעובד איתי יצליח. אני נהנית לחקור לבדוק ו'לפצח' את הדרך הנכונה, למצוא רעיון מקורי ויצירתי שיביא הצלחה ויגשים את החלום שגרם לפתיחת העסק מלכתחילה.